Gamla eller unga?

Var på boendet idag igen. (Praktiserar där). Vid ungefär halv tre kom det ungefär 10-15 st små tärnor, lucior, tomtar. De går på Kvarndammskolan här i Hovet. De var på Sjöglimten och lussade. Och så söta de var! :D Man blev riktigt glad och mindes hur man själv stod där en gång i tiden. :)  Men  ännu gladare blev jag nästan när jag såg hur de gamla sken upp som solar och log. :D:D:D Den känslan asså. Och sitta där med fin, gullig sång som bakgrundsmusik och bara kolla ut över alla dessa glada gamla ansikten :) Det värmde. Det kan jag lugnt säga :)
Jag gillar nog gamla mer än barn. Har inte så mkt tålamod :P
Men vi är alla olika och tur är väl det :)
All my love  //Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0