Fy fan vilket jävla skämt! xD

Asså seriöst hur omogen får man va???
Läs!:

Jag sa till Fredrik idag att jag inte ville vara mer än vänner. Det här var vårat samtal i de stora drag jag kommer ihåg:

-Asså jag måste säga en grej... jag tror inte att jag känner nåt för dig mer än som en vän... så det är nog bäst att vi är vänner...
-Okej...........
-Mmm för jag har känt efter länge nu och jag känner inget för dig... och jag vill inte vara tsm med nån bara för att liksom... jag vill vara kär och det är jag inte...
-Men... får jag fråga varför???
-Nä men för att jag inte känner nåt helt enkelt..
-Okej, har du inte skuldkänslor?
-Ehh.. nej egentligen inte för jag säger ju bara vad jag känner.
-Jaha... ja det va ju synd att man fick falska förhoppningar då... *kollar på mig med förakt i blicken*
-Mm...
*han ställer sig upp*
*jag ställer mig upp*
-Jag ska väl gå nu....
-Va!? Skulle vi inte gå runt sjön? *chockad och arg*
-Nä men det bli nog bäst om jag går... *tänker: vafan! Vill han gå runt sjön med mig efter jag sagt allt detta? vad är det för fel på människan????*
-Jaha...jaja.. *går*
-Hej då.. *går*



Hahahhahahahahha! Fy fan vilken omogen reaktion! Jag trodde seriöst jag skulle skratta!
Om nån man gillar säger att den inte gillar en tillbaka brukar man bli besviken och lite ledsen men han blev fan arg på mig xD
Hahhhahahahaa! Undrar hur han kommer kolla på mig i skolan imorn ^^
Inte för att jag bryr mig ett skit men kan va kul å se reaktionen ^^
Aja... vi får la se ;P

Hare!

//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah det var kul! xD

Till han: Väx upp människa!

2009-04-27 @ 20:15:35
Postat av: Lisa

hahha ja ungefär ^^

2009-04-27 @ 20:52:57
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Lookingdown

HAHA,



Jag dör fan av skratt,

har man precis blitt dissad, såfan inte vill man fortfarande göra dt man först planerat att göra tsm xD

2009-04-27 @ 22:18:36
Postat av: Lisa

hahaha nä precis xD vem är du? ;P

2009-04-28 @ 18:17:18
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Slaizen

Hahaha, han verkar lite knäpp :S Martina har berättat lite, ja hon skvallrar men det stannar där :P ah du hittar nog snart en nu goding :)

2009-04-28 @ 19:59:31
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Lookingdown

eehm, jadu, nu blev dt krångligt,

skulle jag säga vem jag är så skulle jag bara få problem.



Jag är en nyfiken tjej som typ älskar att följa roliga bloggar.

Du vet vem jag är.. men inte just här..

2009-05-02 @ 12:57:22
Postat av: Lisa

hahhaa han är knäpp som svar på lisas kommentar ^^

sen vad det gäller "lookingdown" så tror jag att jag vet vem det är...matilda eller hur? och jag tkr inte det skulle få nåt problem. du har inte gjort mig nåt :)

2009-05-04 @ 22:24:34
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, xD



njaa, men jag vet inte hur dt är med mattias å hur han skulle ta dt :S xD fast får hoppas dt är chill nu eftersom vi inte bråkar längre ^^



hehe, du är första personen som knäcker mitt namn, grattis :P



jag har kommenterat innan med, om tandställningen, var inte meningen att dt skulle låta så negativt.. xD

2009-05-05 @ 19:23:48
URL: http://confuuusedx.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehe jag fattade ganska fort att de va du ;P men jag har inget emot att du läser mig blogg iaf ^^

2009-05-08 @ 23:13:33
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, okok xD :P

jag är väl lite genomskinlig av mig ^^



haha, vad bra :D

kan va intressant å veta vad som händer runtom xD ^^

2009-05-09 @ 00:11:46
URL: http://confuuusedx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0