Like a freakin' dream?

Tjo!

Sitter och glor på dataskärmen...
Låter kanske kul men jag kan upplysa alla om att det inte händer så mycket.
Ibland fladdrar det till i nederkanten och blir lite oranget när nån skriver men annars har jag inget att göra...
Okej det var väl inte helt sant... jag har en engelskabok att läsa men så fort jag öppnar den fucking boken så slår ju ögonen igen ^^

Hur som helst har jag en dejt imorn! Han heter Fredrik. Ja, det är lite komiskt men det är inte samma Fredrik som innan ^^ Så när jag skriver om en Fredrik nu så menar jag den nya Fredrik ^^
Han går i trean på Teknikum och är hur snäll och trevlig som helst ;D
Sen gör det ju inget att han är snygg heller ;D (Y)
Jag ska iaf hem till honom imorn och vi ska laga mat tsm och kolla lite film och sitta och snacka bara :)
En mys-kväll med andra ord ;D
Kommer bli hur trevligt som helst tror jag så jag ser fram emot det :)

Hare!

//XOXO Lisa <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0