Myshelg! <3

Jag kan räkna upp en massa bra saker med denna dagen ;D

1. Det är lördag
2. Det är påsklov snart
3. Jag ska till tandläkaren och få mitt slutgiltiga svar om tandställning
4. Vädret är underbart
5. Jag ska till Fredrik <3
6. Jag ska sova över hos honom

Bara bra saker hela dagen! :D
Ingen kan få mig att må dåligt nu för jag är lyckligast i världen! Okej jag ha inte fått reda på om jag ska ha tandställning än men jag hoppas verkligen på det! Ni måste hålla tummarna för mig som ni gjort innan!!! :D

Sitter här i datarummet och fryser lite om förtterna. Men blir ändå genast varm igen när jag kollar ut genom fönstret. Så härligt med sol! Sommar är på väg folks! :D
Lyssnar lite på A1 också (Y)  dom är mys :)

Åh vad jag längtar till påsklovet! Jag ska fråga Fredrik om han vill hänga med några dagar till stugan :) Hoppas han vill och får för sina föräldrar. Asså hoppas att han inte ska göra nåt annat :)
Sen kommer ju Josefin, Stefan, Carin och Börjesson med. Kanske Niklas... jag vet inte :P
Men när dom kommer är ju inte Fredrik kvar.
Men men... träffar han när jag kommer tillbaka :) <3

Ha ett awsome påsklov!!!!!!!!!!!
Älskar er alla så otroligt mycket :) <3

//XOXO Lisa <33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0