Nytt är spännande :D

Allt nytt är spännande såklart! Det kan nog alla hålla med om. Jag har nytt iaf. På flörtfronten asså ^^
Antar att alla kommer veta inom en kort tid ändå så det gör inget att jag skriver det här ;P
Men jag tänker iaf inte skriva mer än att han heter Fredrik (åxå) ^^
Ja det är ett vanligt namn tydligen xD
Men iaf. Vi ska väl ses nån gång antar jag :)
Ska bli kul! Han är hur snäll och gullig som helst :D
Vi får se hur det går ;)

Josefin, Martina och Elin sov över här i helgen och vi hade hur trevligt som helst :D
Spelade GH world tour och andra Wii-spel. Vi kollade på film och sen satt vi och snackade hela morgonen. Jag har alltså varit uppe längre än ett dygn :O
Ja, jag är trött ^^
Men jag lär ju sova gott i natt då ;P
Fast jag lär ju åxå vara död imorn på morgonen... Omg! Jag kan inte ens tänka på det nu för då får jag ont i huvudet ^^

Men iaf får ni ha en asbra dag :D

//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0