Okej..lite förvirrad..

Ja... Vad ska jag säga...
Jag känner mig smått förvirrad...
Vet inte redit vad jag ska skriva.
Dom senaste dagarna har liksom gått ut på att diskutera livet med Josefin. Det har i o f s varit väldigt skönt men det har ju fått en att tänka igenom saker ganska ingående...
Mitt liv har liksom gått från helt fantastiskt till otroligt komplicerat på mindre än en vecka..
Vet vad jag ska göra men måste sätta igång nån gång..
Känns jobbigt nu men kommer nog vara rätt lättad efteråt...
Hoppas jag iaf..
Aja.. vi får väl se hur allt går.
Bara ett fåtal personer som verkligen fattar vad jag snackar om nu.
Kanske bra det men när jag väl ställer i verket kommer många andra veta vad jag gjort.
Inget hemskt.
Det kan jag lugna er med.
Kommer inte precis ta livet av mig.
Gillar livet för mkt ;)

Aja...vi får se hur det går som sagt.

Hare!

//XOXO Lisa <333

Kommentarer
Postat av: Martina

Det gick bra ju :D <3

2009-04-15 @ 19:22:53
Postat av: Lisa

ja tur det :) <3

2009-04-15 @ 20:06:08
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0