Sommar och sol och Lisa är glad :D

Hihihihihihihi! Nej jag kan inte sluta fnittra av förtjuselse :D
Inga läxor kvar, inga prov, ingenting :D
Iaf inte nu innan lovet.
Känns nästan som ett litet försmak på sommarlovet :D WOHO!!!
Vad jag längtar asså! :D
Men just nu längtar jag bara till helgen ;) Jag ska sova över hos Fredrik från lördag till söndag för första gången ;D
Spännande minsann och lite pirrigt såklart :D ska träffa lite av hans släkt på lördag med :S hoppas för guds skull att jag inte gör bort mig :O Men det ska nog gå bra. Jag får koppla på min speciella charm ^^ (Y)
Längtar såå... saknar honom :)
Issa berättade också att han och hon hade snackat om mig :)
På ett bra sätt asså för han hade sagt hur gullig han tyckte jag var och hur mycket han tyckte om mig. Och det hade han ju liksom sagt utan att jag visste det. Så han menar det verkligen :D
Inte för att jag tror att han skulle ljuga om en sån sak men iaf :D
Blev überglad när Issa berättade det för mig och givetvis känner jag likadant för honom :) <3

Vädret får mig att må så bra :D
Vädret, polarna, Fredrik, klassen, mamma, pappa. Allt är bra nu :)
Hoppas det håller i sig såhär lääänge!
Jag skulle lätt kunna vänja mig vid det ;)
Fast jag vet såklart att allt kommer vända nån gång. Hoppas bara inte att allt gör det samtidigt och att det inte blir dåligt allt för länge :)

Ha den bästa tiden i ditt liv för du lever bara en gång :D

Och nej jag går inte på lyckopiller fast man lätt kan tro det ^^

//XOXO Lisa <33333333333333

Kommentarer
Postat av: malin

tro fan du äter lyckopiller, det vi båda två. vi brukar ju ta några tillsammans mellan lektionerna.



Första tecknet på att du använder någon typ av droger är förnekelse, vilket du tydligt visar, Lisa. Lilla gumman, dags att börja stå för sina handlingar snart? Herregud, omg, OMFG! :O

2009-04-01 @ 22:30:40
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahahhaaha men jag ville liksom inte flasha med det här :O men nu har du avslöjat oss...^^

2009-04-02 @ 19:54:50
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0