Underbar helg! :) <3

Helgen vart mysig :D
På lördag åkte vi för till tandis.
Resultatet:.........................*trumvirvel*...........................JAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
Fattar ni hur fucking glad jag är????!!!!! :D
Jag ska dra ut fyra tänder och nån gång i maj ska jag få den jävla tandställningen som jag tjatat om i typ 5 år! :D
YAAHOOO!!!! (Y) :D:D:D:D:D:D:D
Massa glada gubbar blir det! :D

Efter det goda beskedet körde pappa mig till Fredrik <3
Vi myste lite och sen började han fixa med en cykel. Vi skulle nämligen till Fredrik och Max moster för hon fyllde år så vi skulle cykla dit.
Fredrik skulle sätta på en ny kedja på Max gamla cykel så jag skulle kunna ha den. Men det var lättare sagt än gjort tydligen. Efter en och en halvtimme gav Fredrik motvilligt upp efter tjat från hans mamma att sluta mixtra med cykeln ^^
Han hade ju liksom inte ens gjort sig i ordning och vi skulle typ vara där om en kvart. Men vi blev såklart försenade men Helen sa att det verkligen inte gjorde något ;)
Eftersom cykeln inte ville bli färdig så fick jag åka bak när Fredrik körde :)
Väl framme så kom vi in och jag hälsade på alla.
Deras mormor var där och hon va sååå sööööt :D
Hon bara: Ja, Fredrik det var ju bra att du skaffat dig en liten Lisa. Det är reda med dig :)
Hahahhaha så söt ^^
Kusinerna Simon, 16 och Gustav, 13 var jätteschyssta också :D
Dom var asroliga tyckte jag :)
Vi var ute och gick också vi fem då (Jag, Fredrik, Max, Simon och Gustav)
Det var kallt och mörkt men ändå kul ;D
Grodor...blä!!! ^^
Sen kom vi hem igen och kollade lite på film.
Det slutade med att Max deckade först i soffan. Sen Fredrik (sömniga tvillingar det där ^^).
Sen gick Gustav ner och la sig i sin säng.
När filmen va slut var bara jag och Simon vakna men sedan sa han att eftersom alla andra sov så skulle han med göra det så han somnade på golvet ^^
Jag låg vaken men hade mysigt ändå i Fredriks varma famn :) <3
Hihi! Jag är så lycklig nu så jag tror jag spricker! Jag har allt jag nånsin velat ha :)
Allt är perfekt nu så jag hoppas det håller i sig länge :)
Nu är jag hemma igen från Fredrik då. Men vi ses kanske på lovet annars efteråt :) <3

Hare bäst allihopa och kom ihåg: Det du vill ha kan du få. Allt som behövs är lite hopp ;)

//XOXO Lisa <333

Kommentarer
Postat av: Living the dream, not.

Fattar inte hur du kan vilja ha tandställning :O

Jag ville väl med dt till en början, och jag är väl glad att jag har dt för mina tänder har verkligen ändrats,

men tandställning är en piiina :O

först som sagt skulle man dra ut tänder, 4 kindtänder för min del, vet inte hur dt blir för dig, redan där känner man av all smärta.

Sen ska man behöva gå med en den första tråden i typ 6 veckor, vilket är en jääävla smärta den första veckan, och som kan återkomma resterande veckor oxå, sen vaaarje gång man byter tråd spänner de den, så man tror man ska dö dagen efter för dt gör så ont, jag kunde inte ens äta glass för dt gjorde så ont :S

+ sen kan man själv råka fastna i den, andra kan fastna i den, en tråd kanske sticker rakt ut i kinden å fastnar där,

som sagt, ren pest och pina.

Men jag va ju oxå glad i början, ;)

2009-04-21 @ 17:34:05
Postat av: Lisa

okeeej.. tack för uppmuntran (Y)

men jag ändrar mig ändå inte. jag SKA ha den!

2009-04-22 @ 20:15:45
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, uppmuntran vet jag inte direkt,

men ändå, ville bara du skulle veta från en som precis gått igenom all den skiten, har bara haft tandställning sen december ^^



Yees, hoppas du blir nöjd sen då :D

2009-04-23 @ 16:34:53
URL: http://confuuusedx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0