Hur ska du ha det? :O

Gillar en kille.
Tror jag gillar honom iaf.
Okej jag gillar defenitivit honom.
Men vet inte vad jag ska göra. Får hundra olika signaler. Vissa säger: Go for it girl! Andra säger: Ni kommer inte bli mer än vänner.
Jag vet inte vad jag ska göra. Tänker på honom hela tiden. Ser honom i plugget. Blir helt knäsvag när han ler mot mig.
Miljoner tonårs tjejer känner precis som jag. Det vet jag. Men ändå känns det som man är ensam i världen om detta problem. Får ont i magen när jag känner mig tråkig på msn för det känns som att han ska tröttna på mig förr eller senare. Men samtidigt vågar jag inte riskera att fråga om vi ska träffas för han kanske säger nej. Jag lovar att om han skulle fråga skulle jag säga ja direkt. Det skulle varit jättekul att göra något men känner också då att jag kanske blir tråkig. Det blir ju inte samma pinsam tystnad med kompisarna som med en kille man inte känner så väl. Vill inte sabba något men är rädd för att göra det. Han flörtar vilt det känner jag och jag flörtar lika mycket tillbaka. Men ibland känns det som att jag tråkar ut honom och det gör mig nervös!
Har snackat med honom på msn i en vecka nu och har inte ens sagt hej i skolan. Jag känner mig misslyckad. Jag som ALDRIG är blyg eller nervös för folk ska helt plötsligt bli det för en kille. Men det är ju inte vilken kille som helst. Han är ju såååå snygg! Och han ler mot mig i skolan! Ibland känner jag mig dum i huvudet som inte tar första steget men man är ju så rädd att förlora allt..
Och nu känns det som jag har allt jag velat ha i hela mitt liv. Vet inte varför allt kommit såhär på en gång men jag har en jättesnygg flört på G, jag ska nog få tandställning om några månader, jag tror vi ska renovera huset, jag har en massa kompisar, det går bra i skolan... fattar inte vafan jag klagar!
Är jag så bortskämd att jag klagar när mitt liv inte är perfekt? Isåfall har jag blivit någon jag inte vill vara mer. Någon jag skäms över att vara. Men jag vill så gärna vara tillsammans med honom. Mer än hälften i min klass har pojkvän och dom är minst lika snygga och mogna som jag. Så kan han inte bara fatta att jag är "the one" för honom?
Hoppas han fattar någon dag..
Hoppas han fattar snart...

Kommentarer
Postat av: Martina

Han kommer fatta :) Lita på mig <3

2009-01-26 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0