Krav? Nej, önskningar :)

Hej.

Nytt inlägg bara för Malin.
Hahaha nej men det är för alla som vill läsa :)

Så här tkr jag en kille ska vara:

1. Man ska kunna lita på honom vad han än säger och gör.
2. Han ska vara omtänksam och visa att han bryr sig.
3. Han ska se när jag är ledsen och som följd trösta mig.
4. Han ska komma bra överrens med mina föräldrar.
5. En bonus är det ju om han ser bra ut.
6. Han ska komma bra överrens med mina kompisar.
7. Han ska gärna vara spontan och göra romantiska saker utan förvarning.
8. Han ska inte skämmas över mig.
9. Han ska vara seriös i skolan.
10. Han ska älska mig mest på planeten no matter what!

Killar: Ta inte detta som krav utan som saker som är obligatoriska.
Det är liksom så här man uppför sig.
Deal with it :P

Hehe! Hoppas inte ni blev rädda för mig nu.
Jag är en tjej som är enkel att leva med fast det kanske inte verkar så nu.
Men det är sanningen :)

Älskar alla er som älskar mig :)

All my love.

//Lisa : *

Kommentarer
Postat av: Martina

Dina "krav" var bra =) Samma som mina typ:P

Luv ya babe <333

2009-01-12 @ 17:50:44
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0