Sista dagen på lovet!!!

Sista dagen idag. Något jag inte insåg idag på morgonen xD

Så här var det:

Jag vaknade vis ungefär 06.20 och hörde att mamma var i duschen. Jag tänkte att jag inte ska gå upp förrän halv så jag satte klockan på ringning och vände mig om för att sova i 10 minuter till. Då kom jag på att jag skulle gå upp 05.30!!! För en timme sen! Jag slängde på mig morgonrocken och hann på vägen ner för trappan bli arg på mamma och pappa för att dom inte väckt mig. När jag kom inrusande i köket, skrek jag andfått till pappa:

-Varför har ni inte väckt mig?! Min buss går om mindre än en timme!!!

Pappa svarade och lät nästan lite rädd:

-Men du är ledig idag med...

Jag blev lättad och argare på samma gång:

-Men vafan...! Jag får ont i huvudet av det här!

Jag hade liksom dröm om att jag missade bussen och så vaknar jag upp och tror att det är första dagen :P
Så det var min morgon. Efter det gick jag liksom upp igen och kröp ner, i den fortfarande varma sängen. Det var ju en dag till på lovet. Men den gick mest ut på att glo på gamla One Tree Hill-avsnitt. Det är så jag gillar att spendera mina lov xD Eller inte... :P

Men imorn är det back to reality. Vi får väl se hur det går :)

All my love to you!

//Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0