Dryg men kul vecka ^^

Extremt meningslös dag idag. Tror jag dör på mina lärare. Iaf Mauritz :@
Man bara: men snälla låt oss sluta liksom. Vi kunde snackat betyg idag men neejjj! Det skojjiga måste ju sparas tills onsdag. Varför inte liksom? Arrrgghh!!!
Ska på Lisas student idag iaf så det blir kul :D
Massa studenter i veckan ju ;)
Måste ju ha lite kul ibland ^^
Sen har vi sommarlov... jaha...
Fan va snabbt det gick :S
Men vi får se vad jag hittar på i sommar. Känns inte som att jag har så jättemycket att göra men jag ska väl försöka va med kompisar och Adam. Men jag ska ju till tandis en gång i månaden åxå :S
Det blir väl inte lika kul. Men ändå skönt att dom ska sätta igång snart :)
Äntligen liksom!!!
Fast ville ju ha metallen i käften på högstadiet. Känns sent nu. Men ni vet vad man säger: Bättre sent än aldrig.

Vecko schema a la Lisa:
Måndag: Lisa Mengels student.
Tisdag: Niklas Fehérs student.
Onsdag: Adam Ekbäcks student <3
Torsdag: Sara Altgårds student.
Fredag: Min skolavslutning.

Som sagt är man lite upptagen just nu men sen när sommarn börjar lär man ju inte ha ett skit att göra ^^
Nä men.... Jag hittar på nåt :D
Har ju folk att umgås med så att säga ;)


//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Lina

ey lisa vem har fixat till din blogg?:D fin deign juu:D

2009-06-10 @ 14:35:03
URL: http://linaforfucksejk.blogg.se/
Postat av: Lisa

malin i min klasss :D hon är asduktig!!!!

2009-06-13 @ 14:44:11
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0