Härliga förväntningar :) <3

Hej allihopa!
Jag är tillbaka xD
Asså ibland hatar jag blogg.se för den vill bara itne som jag vill så det är liksom orsaken till att jag inte skrivit på sista tiden.
För lite uppdatering fyllde jag 17 år igår ;D
Fick massa fina saker och såklart många "grattis" ;)
Idag ska Adam på balen men om han orkar imorn ska jag hem till honom. Han sa att han hade fixat med min present  med som jag ska få av honom så vi får väl se om jag får den imorn eller senare i helgen. Nyfiken är jag iaf :D hihihi!
Jag längtar ju också till onsdag nästa vecka för då tar ju Adam studenten :)
Jag har köpt en fin klänning till tillställningen och jag ska ju hem till honom efteråt också. Träffa lite släkt kankse hehe :S ;P
Det kommer nog gå bra :)
Niklas tar ju studenten på tisdag och Sara på torsdag med så det blir studenter hela nästa vecka plus att jag själv har skolavslutning på fredagen ^^
Har fullt upp nu känner jag haha!
Ska se vad jag får av Adam imorn eller i helgen eller när det blir för jag ska ju köpa något till honom hade jag tänkt. Han fyller ju år fredagen jag slutar skolan och sen tar han ju studenten på onsdag. Men han får bara en present för jag har inte alla pengar i världen. Men som sagt får jag se vad han ger mig. Men jag har mina idéer om vad han ska få ;) <3

Hoppas alla är lika glada som jag nu för annars kan jag ju smitta av mig lite om ni vill ;D

//XOXO Lisa <33333333

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis (:

2009-06-04 @ 17:50:34
URL: http://confuuusedx.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack ;D

2009-06-08 @ 11:26:41
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0