Ett litet inlägg från lilla mig :)

Eftersom Malin klagat över att jag inte suttit uppe vid 1 på natten och bloggat, gör jag det nu så hon slutar tjata ;)

Idag har det väl inte hänt allt för mycket. Känns som dagarna bara flyter på utan speciellt stor inverkan. Har haft 4 lektioner idag men ingen jag tagit åt mig så mycket på. Skolan är ganska seg now a days. Är skoltrött som in i helvete ^^
Inte så där jättebra kanske...
Men har ju alla polare och såklart Fredrik :) <3
Kanske ska övernatta hos pojken i helgen men måste hitta ett bra läge att kläcka det för mina små päron. Känns som jag pratar i gåtor och kod-ord idag men ni får ta det ^^
Mamma var ju inte direkt på humör idag på morgonen så kunde inte lika gärna sagt det då. Eftersom jag råkade säga till henne att jag hade slackat lite i skolan på grund av att jag helt enkelt inte pallade så blev hon assur. Och så kom hon upp till mig idag på morgonen och sa att "Nu när du har pojkvän så kan du ju inte skylla på att du kommer efter i skolan på grund av att du är ledsen, så gör dina läxor!" Jag bara: "Okej mamma ta det lugnt liksom".
Haha! Hon är för go :P
Men man fattar ju att hon blir orolig. Jag har ju aldrig varit efter i skolan innan. Inte för att jag är det nu då heller men aa ni fattar ^^

Jaa... Vad ska jag hitta på mer att skriva???
Hmm..
Jo juste! I lördags var det ju Earth Hour! Jag var hos Fredrik och vi släckte alla lampor i huset ;D
Bara två tv-apparater som va på i hela huset och vi körde för fullt med värmeljus :)
Mys var vad det var ;D

Nu kommer jag inte på mer men gör jag det sen blir det väl ett inlägg till ^^

Ha en jättebra dag allihopa :D

//XOXO Lisa <333

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha klockan ett på natten... xD

kärlek till dig lisa!

2009-03-30 @ 22:50:22
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: amanda

ett bra knep om du vill sova över hos honom kan vara att typ "råka" säga att det är flera som ska sova där, någon av dina bästa polare kanske? :P



eller, om du inte vill ljuga, säg som det är, och försköna verkligheten lite ;) lycka till :)

2009-03-31 @ 17:18:16
URL: http://lsdngn.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha kärlek till dig malert ;D

och tack för tipset amanda men det löste sig ;D

2009-04-01 @ 18:59:37
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0