Life sucks from time to time.

Ibland suger livet verkligen så fett mycket! Jag pratar just nu inte om mig själv men jag har ju suttit i obekväma sitsar själv. Men asså jag fattar inte varför dom som bryr sig om en mest aldrig förstår. Det är alltid så! Okej jag tycker mina kompisar förstår mig bra faktiskt. Men mamma och pappa. Typ aldrig. Kan sitta och gråta brevid dom. Inte frågar dom vad som är fel. Okej nu överdrev jag väl lite men princioen är den samma. Dom frågar aldrig hur jag mår. Ändå älskar jag dom. Men det är typ som att jag kan komma till dom och prata när jag mår dåligt men nån gång kanske jag vill att dom ska se att jag mår dåligt. Att dom frågar innan jag hinner säga nåt och att dom inte går förrän jag sagt vad som är fel.
Aja.. Allt kan inte vara som jag vill. Men ibland önskar jag att folk kunde se när man mår dåligt. Jag pratar nu ur en kompis perspektiv. Iaf den senaste meningen. Det om mammaoch pappa va om mig. Men om min kompis är det så att hon inte förstår varför "Han" inte bryr sig. Fattar inte heller det. Eller iaf fattar jag inte varför han inte ser att hon är ledsen :O
Jag blir lack på han. Sorry MF men jag blir det. He should be ashamed of himself.
Älskar er alla mina "barn" i klassen :) <33333333

//XOXO Lisa <3 

Kommentarer
Postat av: malin

älskar med dig! :O

2009-03-13 @ 18:09:42
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihihi :D <3

2009-03-13 @ 20:09:02
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0