Liseberg!!! <3

Fuck vad mysigt det skulle vara om man hade en kille och Martina hade en kille. Vi fyra skulle lätt åka till Liseberg då och ha det awsome en heldag i Götet :D okej den idén hade jag först med Josefin och vi ska åxå göra så :D
Så jäkla kul! Fatta liksom :D Jag, min kille, kompis och hennes kille på Liseberg = MYS!
Hihihihi! Vill att det ska hända :D
Men än sålänge är det en dröm.
Måste ju skaffa oss dom där killarna först xD
Men det ska väl gå det med ;D
Tänker inte gå ut gymnasiet utan att ha haft ett enda seriöst förhållande.
Inte för att jag tänker gå om och skaffa en kille då men ni fattar xD

Men nu är jag glad iaf. Även fast jag är singel. Det känns jätteskönt :)
Att man kan va singel och glad.
Inte för att jag trodde det va en omöjlighet men det kändes så innan :P

Men jag vet att en dag kommer han stå där framför mig och jag kommer veta det direkt :)
Det kommer han också förhoppningsvis. Jag vill inte vara den enda som är kär (som vanligt i mitt fall)
Men han kommer en dag. Jag bara vet det :)

Fetta ;D

//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas med att det händer, längtar! xD

2009-03-03 @ 19:48:46
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: malin

FETTA :O

omg palme.... :'(

2009-03-04 @ 20:04:01
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahha :P ja till martina och va? till malert xD :O

2009-03-05 @ 18:31:33
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0