Livet är allt bra kuligt ibland ;D

Jaha nu är det så igen. Jag är glad och Martina är deppig. Klarar inte av att! Kan vi få va glada båda två nån gång??? Va?!
Har snackat med Fredrik idag iaf. På telefon ;) Det blev en timme och sju minuter exakt xD Vi ska ses i stan på lördag. Hyra en film och promenera hem till honom. Det blir megamysigt helt klart! Att dömma av hans röst och hans sätt att vara (i telefon och på msn) så är han toppen ;D Han tycker nog detsamma om mig ;P Får man hoppas iaf ;D Okej nu blev det lite mycket smilys men det får ni tåla :P läs runt dom ;D
Längtar tills på lördag i vilket fall och det kommer gå bra :) Det har jag intalat mig ;D Hahaha! Nä men han e trevlig minsann ;D Ser bra ut med :) Tycker jag iaf och det är ju det som räknas ;)

Önska mig lycka till folks! ;D

P.S. Martina, du är bäst och vackrast! Ingen kan nånsin säga nåt annat! <333

//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Sluta för det är inte sant! Du är bäst, snyggast, vackrast =) <3<3<3

2009-03-19 @ 18:21:47
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Lisa

nej du är det men inse det bara ;D <333

2009-03-20 @ 17:51:26
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0