Martina Runbert <3

Martina du är mitt flickebarn :D
Du är min bästa vän och du kan aldrig förstå hur mycket jag älskar dig :)
Kommer ihåg dig från första dagen i skolan. Du satt längst in mot väggen och brevid dig hade du Elin. Jag kom in med Aliki och eftersom jag kände Elin sedan innan satte jag mig såklart brevid henne. Jag tog dig i hand och sa "Lisa". Du sa "Martina" och log ditt söta leende :D
Jag tyckte du verkade jättesnäll och efter några dagar i skolan märkte jag att du va min motsats. Du sa inte mycket och verkade blyg. Inte som jag. Inte ALLS som jag. Men ändå tyckte jag om dig.
Jag frågade Elin om din msn. Hon gav den till mig men jag visste inte om jag skulle våga adda. Trodde inte du gillade mig riktigt eftersom du inte hade pratat så mycket med mig. Visste ju inte då att du va blyg. Trodde du tyckte jag va töntig...:$
Men jag klickade på OK och sen va det gjort.
Efter nån dag loggade du in. Och du va så snäll.
Har pratat med dig om det långt efteråt och då sa du att du blev HUR glad som helst när du sett att jag addat dig :D
Blev lättad :) Blev glad :)
Nu har vi gått tillsammans i ungefär sju månader och jag är lycklig :D
Vi har pratat om så mycket så det känns som jag känt dig i hela mitt liv.
Vi har stöttat varann i vått och torrt och jag kan bara säga att jag ser fram emot våra år på Teknikum tillsammans.
Folk kanske tror att jag är kär i dig nu efter denna texten men det är jag inte xD
Det vet du :P
Jag älskar dig för den bästa vän du är för mig och jag hoppas du alltid kommer stå vid min sida. Jag kommer stå vid din. Det lovar jag.
Kommer aldrig lämna dig :)
Lisa och Martina 2-gether 4-ever ;D
Älskar dig mest tjejen! <333333

//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Vet du hur glad jag blir när du skriver sånna saker =) Betyder så himla mkt för mig <3 Jag älskar dig och det kommer alltid att vara vi! <33333

2009-03-11 @ 21:02:17
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi visste jag väl :D ja visst kommer det alltid va vi ;D <33

2009-03-11 @ 21:17:32
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0