Men nystylad blogg ftw! :D

Jamen då har man fått sin lilla blogg stylad av självaste Malert 5cn ;D
Helt otroligt duktig du är :D <3 tacl så mkt!

Dag har väl annars varit okej :P
Borde väl öva lite på medicin-provet som är på onsdag men jag pallar inte så det blir till att råplugga imorn (Y)
Anywho! Jag ska minsann ge mig själv en klapp på axeln för jag är musikalisk! Det trodde ni inte va? xD
Jo minsann! Jag fick 24/25 på ett litet test som Per hade knåpat ihop till oss på musiken idag. Man kunde liksom inte öva till det utan det va ett test för att se om man hade musik-öra. Vilket jag verkade ha då ;D Ett fel bara! Det skulle ni inte kunna slå! Okej med en poäng skulle det faktiskt gå men ni fattar... ^^

Idag var det nån idiot på stan som muckade med mamma :O :@
Mamma hade gått för sig själv och sett lika harmlös ut som vanligt och så hade hon fått sånt där gloende på en kille som gått förbi med sina två kompisar. Killen hade bara stannat och kollat på mamma och sagt: Vafan glor du på?!
Mamma (lugn som hon är...ibland) hade bara svarat: På dig. Och gått vidare.
Jag kom på en massa repliker jag hade sagt xD
T.ex. dig ser du väl, eftersom du såg att jag kollade på dig så är ju inte jag den enda som glor här. Eller: Ja vem fan tror du? Eller: en tönt. Eller: *Gett honom en fet idiot-blick och gått vidare*
Men mamma är inte sån. Heller är hon ingen som tar nån skit heller så hon kunde varit råare men aja. Man kommer ju alltid på sånt efteråt :P

På tal om exempel xD
SOMS-Bengt: Ex: klädsel, ex: udda klädsel, ex: punkare, (subkultur).
Man bara: vaaa..??? *dreggel i mungipan*

På tal om mungipa Malin xD hahahhahaha!!!
Tkr inte det tillhör allmänbildning att kunna konstiga instrument ;P

Have a great one! ;D

//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: malin

Hahahaha mungipa ftw :D

du och jag palme!

pöss! <3



varsågod btw ;)

2009-03-09 @ 21:39:40
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahhaa ja den va bäst :D

alltid malert å palme <3 ;D

2009-03-09 @ 21:44:48
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Tobie!

Fedt nice ;D

2009-03-10 @ 10:46:42
Postat av: Lisa

hahaha ja :D

2009-03-10 @ 10:53:15
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0