Mys-kväll med Josefin <3

Snart ska jag väl dra mig bort till min kära systerdotter Josefin. Och nej hon är inte liten bara för hon är min systerdotter. Man kan lätt tro det men hon är faktiskt en hel månad äldre än mig ;D Nästan iaf :P
Men iaf... Ikväll ska jag till henne. Vi ska laga mat, glo på melodifestivalen, förmodligen några filmer, spela tv-spel och sitta och snacka heeela kvällen lång :D
Askalas ;D <3
Mitt band med henne har blivit så mycket starkare nu sen vi börjat på gymnasiet. Vi har liksom varit tillsammans sen vi föddes. Dagis, fritids, lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet. Men nu går vi inte ens på samma skola. Ledsamt kanske ni tkr? Det tyckte jag först. Men nu märker jag att vi skrattar och pratar mycket mer än vi gjort dom senaste tre åren. Det är väl för vi har mer att prata om :) Innan gick vi ju sida vid sida hela tiden. Vi visste allt om varann. Nu håller vi oss uppdaterade om varandras skolor och klasser och händelser genom att prata mer och vara med varann :D
Det är så mkt roligare nu :)
Men nu ska jag packa ihop lite grejer för jag ska bort till henne om nån halvtimme :)

Hare!

//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0