Ser fram emot helgen! Tror jag..

Asså jag känner att jag blivit redit bra på att skriva på tangentbordet utan att kolla ;D
Nu t.ex. sitter jag i ett väldigt mörkt rum så jag ser ändå inte bokstäverna på knapparna :D
Yääää Lisa goes snabbskrivare ;D
Haha! Men nej... Nu kommer jag inte på nåt att skriva igen ^^
Ge mig inspriation folk!!! :D

Hmm... kort inlägg det här. Känner att jag måste skriva några rader till ;P
Jaa...
Vad kan man hitta på i hovet... ensam... klockan tio i 8 på kvällen...?
Jo! Inget faktiskt... Fuck!
Ge mig ett liv hahahha!
Vill in till stan :O
Är där varje dag men det är ju inte direkt skolan jag vill in till nu ;)

Men men...
Får väl vänta till helgen då..
Om nån har tips på hur man säger till sina föräldrar att man vill sova över hos sin kille efter 2 dejter så ge mig dom! :O
Tänk på att mamma och pappa är som dom är ^^
 
Men aja.. Det löser sig nog :)

Hare!

//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah precis innan du ska gå till bussen så kan du ju säga att du ska sova över hos han och sen sticka fort som fan :P Hahah!

2009-03-31 @ 17:41:51
Postat av: Lisa

hahhaaha ja fan va smart hörru xD eller inte :P

2009-04-01 @ 18:58:16
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0