Sommar och sol??? Inte här inte.

Idag när man var på väg till gympan surrar det till i fickan. Det är Josefin som har skickat ett sms.

Hon skriver: Nu är vi framme :) de är skit varmt, solen skiner och de är klar blå himmel xD
Jag skrev tillbaka: Jag är i Växjö, himlen är grå det är kallt och jag fryser XD nä men ha det jättekul och försök klara er utan mig ;) Hehe <3

Ja, visst blir man avundsjuk så in i h*****e xD
Hon är med sin mamma i Marocko i Afrika :O
Jag vill med!!! :D

Iaf.. Nu är jag blond igen och bilder kommer kan jag lova men inte förrän imorn som tidigast för jag vill inte att nån i klassen ska se det förrän imorn ;D

Hare!

//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0