Nytt inlägg vafan! xD

Hejsan tjosan!
Här har man ju inte suttit på ett tag ^^
Har ju varit i stugan med Martina hela helgen så det har ju inte blivit av liksom. Men jag har mycket att skriva så det kanske bara blir skönt nu när man kan skriva av sig på redit ;D
Jag börjar väl från början...
I torsdags åkte jag, Martina, mamma och pappa till stugan. Det har varit helt jävla underbart väder hela helgen verkligen och jag och Martina har verkligen steeeeekt!!! :D
Vi har snackat mycket med som uppskattas av mig iaf ^^
Jag gillar att prata som dom flesta vet ^^
Vi va på stranden också.... Försökte springa lite men vi gav upp efter ett tag ^^
Så jävla varmt va det :O
Så efter vi höll på att avlida så gick vi en bit till men sen gav vi upp och gick hem ;P
Vi har kollat på många filmer i helgen med bland annat "I am ledgend" som inte alls var så läskig som Martina hade fått mig att tro ^^
Din lilla klenis ;) <3
Sen har vi stekt mer och jag brände mig på baksidan av låren precis där i skinkvecken så jag kunde typ inte gå upprätt! Såg ut som jag skitit ner mig xD Det hade ju mamma och Martina ganska roligt åt....:@ ^^
Nere på stranden var ju en majbrasa såklart.... den va typ 2 kvadratmeter stor eller nåt åt det hållet ^^
Sen gick ju jag och Martina vilse när jag ville ta en oupptäckt väg till McDonalds :O
Men vi hittade ju tillbaka till dit vi kom från och gick den säkra vägen som jag hittade på sen xD
Hela helgen har varit mys och hoppas på en goding i repris ;D <3

Idag har jag haft nationella i tyska steg 3 idag :S
Tror det gick bra... blev typ färdig först vilket oroade mig när läraren bara: Är du redan färdig?? :O
Jag bara: Ehh..ja..

Haha! Men det ska väl gå bra ;D det brukar det göra ;)
Efter det åt vi och sen vart det matte :O
Jag skulle ju vara lärare idag och visa upp en ekvation på tavlan men den kvinnan kan ju inte sluta vara lärare för en sekund så det slutade med att hon pekade ut allt fel jag hade gjort och jag fick göra om skiten igen xD
Matte är ju inte mitt starka ämne om man säger så ^^
Efter matten var det musik och jag kan ju bara säga att jag äger alla på bas! ;D
Kan till och med sjunga samtidigt xD det niiii!!!!!
Efter musiken hängde jag med Malin till macke donkan ;D
Det va trevligt och vi satt där och pratade om en massa saker som vanligt ;P
Detta inlägg är for the record tillägnat henne eftersom hon saknat mitt bloggande ^^

När vi ätit och snackat färdigt så drar jag upp till farmor. Där va pappa också så efter ett tag drog han och jag till bilen och sen kom mamma också. Vi åkte till mormor för att lämna av ett par skor så jag har träffat båda gamlingarna idag ^^ (Y)
Sen kom vi hem och när jag kollar på kärnhuset ser jag att vi ska ha fika med oss imorn :O
Jag slänger mig på mobilen och kollar om Josefin vill hänga med till ica och köpa fika åt mig ^^
Hon är ju så snäll och älskar mig såååååå mycket så det ville hon gärna xD
Vi köpte mitt fika sen drog vi upp till folkan... eller rättare sagt till baksidan av folkan.... till lekplatsen :D xD
Askul ju!!!
Så vi satt och gungade där och snackade om allt mellan himmel och jord. Sen började jag må illa xD jag vet att jag är en mes ^^
Så jag hoppade av och började klättra i klätterställningen hahahha! Josefin följde snart efter.
Sen gick vi upp till ett litet lusthus och satte oss på första våningen. Men vi kunde inte sitta upprätta xD
Sen blev det för kallt så vi bestämde oss för att gå hem men innan det ville vi båda åka på nått hjul typ... man sätter sig på den å sen typ åker man en sträcka på typ tio meter ^^
Askul iaf ;D
Sen gick vi hem för det blev kallt ^^

Josefin fyller 17 imorn så gratta flickan!!!! :D
Grattis!!!!!!!!!!!!! Love ya!! <3

//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: malin

mmmmyeah :D donken <33

2009-05-04 @ 22:33:07
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Lisa

i like!!! :G <3

2009-05-05 @ 17:41:57
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Martina

Vill följa med till stugan igen :P <3

2009-05-05 @ 19:11:49
Postat av: Lisa

klart du får :D <3

2009-05-08 @ 23:11:40
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0