Perfekt liv? :D

Mitt liv är liksom fullbordat :D
Fatta lycklig jag är för allt :D
Fick reda på att jag får MVG på hela matte A kursen!!!!
Sen slutade jag tidigt idag.
Imorn ska vi gå i 5 timmar men på kvällen kanske jag ska träffa Adam.
På onsdag kanske jag också ska träffa han :D
På torsdag träffar jag han för då är det match i rugby: Teknikum mot Filiaden (Katedral) Sen efter det så var det tydligen en fest för ettor, tvåor och treor på evedal så då hänger jag väl med dit.
Sen på fredag träffar jag nog Adam för vi kanske ska hem till nån av oss och kolla på Talang och bara ha det trevligt :D
Som sagt känner jag fortfarande på mig att denna veckan kommer bli asbra :D
Nästa vecka fyller jag ju år också ^^
Grattis till mig och mitt liv ;D

//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag får med mvg genom hela kursen :P

Dax att satsa på mvg i matteB nu med ;) xD haha

2009-06-04 @ 17:52:42
URL: http://confuuusedx.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahah lol! jag kommer lätt inte få mvg i matte B!!! aldrig :P men jag ska göra allt för att få G :D

2009-06-08 @ 11:27:47
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0