Skratt förlänger livet :D

Dagen har bestått av skratt, skratt och skratt för mig och Martina xD
Fy fan va kul vi haft åt inget speciellt liksom ^^
Verkligen bara flum :D asnice!!!!!!

Sen fyller ju Josefin 17 år idag :D
Det är ju värt ett grattis ;D
Men vi ska fira henne imorn :) <3

På måndag händer det...
Då börjar tandutdragningen........:S
Hanna fyller 16 då också xD men det kommer jag nog inte tänka så mycket på när smärtan kommer :O
Jag ska ju dra ut två tänder på måndagen den 11/5 och två tänder måndagen den 18/5 :S
Är pissnervös så jag hoppas det går smärtfritt...:S
Jag som inte har nån smärttröskel med :O
Hur ska detta gå!!?? :O


//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0