Stort rum ffs!

Nu har jag ett stort rum ;D
Asnice är det!
Fast nu ser det ut som in i helvete där inne men snart ska det minsann bli fint ;)
Med walk-in-closet och allt ;D
Bara älskar det helt och hållet! <3

Sen ska jag ju dra ut två tänder till på måndag. Då fyller ju Tobbe år åxå. Grattis till pojken ;D
Sen hoppas jag att dom är snabba med att ge mig en tid så jag kan få den där efterlängtade men samtidigt hatade tandställningen. Man hade ju gärna velat bli född med raka tänder som dom flesta andra i min närvaro men visst inte. Så jag får väl stå ut med metallen. Det blir ju iaf snyggt sen ;D

Kanske ska till Malin i helgen. Om det nu blir nåt vilket jag hoppas såklart :)
Annars drar jag hem till familjen Fehér och glor på melodifestivalen :)

Har väl inte så mkt mer att säga nu...
Men jag hör ju av mig iaf på måndag ;D

//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: malin

ser ut som det blir ngt :D

2009-05-14 @ 20:49:19
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Lisa

va kul :D

2009-05-14 @ 21:40:05
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0