Asså jag ryser..

Sitter och kollar på idol nu och jag ryser.
Jag älskar det här!
Ska såklart rösta på Niklas Hocker!!! :G

Idag hade vi medicinprov och det gick bra faktiskt :)
Svarade iaf på allt utom en fråga.
Men aja, det brukar gå okej så jag tror inte jag får IG iaf.


Igår sprang vi på gympan och fy fan va jag dog asså!
Det va jätteläskigt, jag trodde seriöst jag skulle spy och svimma. Jag hyperventilerade när jag kom i mål.
Usch, jag har aldrig varit med om det innan :S
Men där behöver jag inte springa mer iaf ;)
Plus att jag fick 2 minuter bättre än förra året.
Fick 25.12 nu då ;P


Idag på matten var det läskigt också :S
Jag skrev av Ulf från talvan och bara helt plötslig skälvde det till.
Det var som att min hjärna skakades till som en hjärnskakning typ.
Men först trodde jag att det va en jordbävning eller nåt men sen insåg jag att ingen annan reagerade så jag tänkte vafan va det?
Jag blev jätteyr med.
När det kändes som min hjärna skälvde till blev min syn darrig på nåt sätt också.
Asså som när det blir jordbävning i filmer så blir synen helt skakig nån sekund.
Så blev det för mig :S
Undra vad fan som hände egentligen..
Äckligt va det iaf..



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0