Bra att man kan se fram emot saker iaf.

Denna morgonen startade kasst!
Va fitt-sur på mamma efter hon kallat mig citat: "Bortskämda, otacksamma ungjävel".
Ska inte ens berätta varför för då kommer ni tro att min mamma är cp.
Vilket hon är ibland..
Jävla kärring..
Aja, nu gillar jag henne igen.

Vi va i stan idag med. När vi hade lugnat ner oss.
Köpte TV till mig!!!
Till mitt "nya" rum såklart ;)
37" blev det (Y)
Och för er som inte fattar vad " betyder så är det tum.
27 tums TV.
Den blir jättebra i mitt rum!

Imorn ska (som jag sagt hundra ggr innan) mamma och pappa till IKEA och köpa allt till mitt rum.
Sen på torsdag läggs golvet in och pappa ska spika på listerna och sen är det redo att möbleras :D
Ska bli så skönt att komma ifrån denna skrubben jag sover i nu ^^
Har inget privatliv här nere.

Anyway!
Helgerna går på tok för snabbt!!!
Var det inte fredag nyss?
Vart tar lördagarna vägen? Huh?
Nu ska jag liksom gå och lägga mig och imorn är det måndag igen :S
Pallar ju inte!
Skönt att detta är sista veckan innan lovet! :D

Massa saker händer nu på en gång.
Om man räknar bort läxor så blire väl:

Martinas födelsedag!!! <3
Mitt rum blir klart!
Höstlov med en massa kul med olika kompisar! Bl.a. Michael Jackson - bio!
Ta sista sprutan mot livmoderhals-cancer.
Äntligen färga om håret!
New moon - bio!

Asså kort sagt mkt att se fram emot vilket jag gillar :D

Men sen har vi ju läxor och sån skit med...
Men jag antar att man aldrig kommer ifrån det så lika bra att leva med det (Y)

Ha en god natt fuckers!


//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0