Ett litet inlägg från mig ;)

Till skillnad från andra helger bestämde sig paret Palm för att vara snälla mot sin dotter och låta henne sova denna gången.
Är det inte bara underbart att vakna upp och vara utvilad när mansätter sig och ska äta frukost?!
Idag mådde jag nästan illa på morgonen för att jag var så hungrig.
Åt tre rostebröd och ett ägg :O
Glupsk ;)
Sen när mamma och pappa kom hem från Fehérs så skulle vi äta middag vilket jag inte åt så mycket av på grund av min maffiga frukost.
Sen gick jag upp och ställde mig i duschen.
Så otroligt skönt att tvätta håret på morgonen! Tvätta ur den äckliga färgen :@
Ska ju färga tillbaka det till blondt i november. Säger inte vilket datum eftersom jag tycker det kan bli en kul överraskning till er i plugget ;)
Hur som helst, när jag var färdig i duschen läste jag två kapitel i svenska-boken, det vill säga typ 6 sidor ^^
Varje kapitel är ungefär 3 sidor långa.
Sen satte jag mig här.
Har suttit här ett bra tag nu och inget har hänt (inte konstigt såhär mitt på dagen).
Så jag drar nog nu när jag är klar med detta inlägget.

Ikväll, iaf, så ska vi ha kräftskiva här hemma.
Vilket mamma och pappa inte tycker är så jättekul eftersom det ser ut som "in hell" här.
Vi renoverar ju mitt rum så hela övervåningen är proppad med mina grejer.
Vi renoverar ju också badrummet där nere så det ser ju inte allt för vackert ut på nedervåningen heller.
Men på nåt sätt får vi det ändå alltid att funka ;)
Om några veckor skulle ju badrummet vara klart och mitt rum blir nog färdigt innan jul (hoppas jag iaf!)
Så tids nog blire bra!

Men nu tänker jag inte ödsla mer tid på er läsare ;)
Ha det bäst för fan!

(Triton kommer ikväll med måste jag bara säga!! <33)


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0