Fan..

Malin klagar när jag hamnar  efter i bloggandet så tänkte att jag kunde smita in med ett inlägg såhär på kvällskvisten ;)
Vet dock inte redit vad jag ska skriva om.. hmm..
JO! Jag tänkte testa videobloggning idag när jag ändå va ensam hemma.
Så jag loggar in på mitt videofy.me konto och ska sätta igång men genast kronglar camen :@
Den funkar inte ens på msn!!! :@
Sen fick jag den att funka på videofy.me men då var bilden upp och ner men det gick att fixa men sen när jag skulle lägga ut den här på bloggen blev den upp och ner igen :@
Lack blir jag!!!
Så sen pallade jag inte mer xD
Men nån dag ska det fan funka!!!
Om det så ska bli att jag kastar ut datan genom fönstret vilket har lockat mig innan..

Fick tillbaka matteprovet idag.
Hade G typ precis!
G var 11 poäng, jag hade 12 *pust*
12/35 så det va ju inte ens bra xD
Men G var det iaf.

Sen hade vi samhällsprov idag med som gick bra.

Fitta också!!!!!!! Nicklas hänger löst i idol :(
Fittafittafitta!!!
Ingen blir nånsin som jag vill!

Svenska folket har världens sämsta musiksmak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0