Fan..!

Får man inte bara spunk på internet ibland??
Eller vadå ibland förresten :@
Nu vill inte mitt internet på laptopen funka!!!
Fan!!!!!!
Massa saker jag vill göra på den datan som jag inte kan göra på denna eftersom jag har typ allt på min laptop :@
Åhhh!
Jag blir bara så lack på den!
Och det är inte sällan xD
Aja, får väl hitta på nåt...
Skit samma.

Denna dagen har nog varit den mest okoncentrerade hittills :S
Jag har typ inte jobbat på nån lektion what so ever.
Okej jag jobbade rätt mkt på matten men dom andra ämnena blev mer prat för min del.
Jag måste verkligen lära mig att hålla käften :O:S
Stör ju bara andra..
Sorry tjejer och killar ;)

Har inte så mkt mer att säga nu...
Tänke träna ikväll eftersom jag och Martina åt ute på stan idag men det blev ju inget av det så jag kommer väl end up som en fet liten tjej som går ut med IG i alla ämnen (Y)
Greeeaaat!


//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0