Go natt för fan!

Nicklas åkte inte ut!!!!!!!!!!!!!!!
*Puh* Säger jag bara! xD
Rösta mer!!!
Skicka: NICKLAS till 72400 varje fredag ;)

Anyway.
Jag tror jag ska börja med videobloggning.
Kommer handla om mig själv..
Precis som denna bloggen ^^
Fast jag snackar istället för att skriva :P
Aja, vi får väl se hur det kommer gå.

Helg är det iaf nu.
Skönt som satan.
Sen måste jag ju flika in att Josefin är i Stockholm för första gången nu och hon har sett Globen ;)
Hehe! Så nu vart det sagt.
Jag har inte varit i Stockholm än vilket förvånar folk.. vet inte varför.
Har inte varit på Ullared heller för övrigt och det chockar folk ännu mer ^^
Får väl ta och besöka dessa så kallade "underbara ställena" då.
När jag har tid..

Anywho!
Imorn ska jag väl röjja, röjja och ja.. röjja lite till blire nog (Y)
Måste få bort all skit från övervåningen som tidigare bosatt sig i min bokhylla..
Inget är av värde så blir väl att slänga iaf 95% av det ^^
Nåt måste jag väl ha kvar bara för att.. och för att mitt rum inte ska bli helt tomt :O
Även om mamma kanske velat det eftersom hon vill ha allt så kallat "minimalistiskt".
Säg det 10 gånger snabbt.

För övrigt är jag ganska trött nu så blir väl till att lägga sig eller nåt.
Ska upp i god tid i morgon sa mamma.
Hon menar typ senast 09.00.
Jag kommer inte gå upp innan 10.30.
Våra scheman krockar jämt.

Men nu får ni faktiskt sluta störa mig!
Jag ska sova.
Hare bra i natt alla ni lovers ;)
Men va inte otrogen folks!


Go natt för fan! (Y)

//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0