Jack.. :G

Asså Jack.
Han är ju så snyyyyyygg!!! :G:G:G
Hahaha svimmar ju ;)
Vill ha ^^
Hahhahaha tkr synd om han xD
Han va ju på engelskan idag med. Sista gången man ser honom typ :/
Sen gick vi på bio och skippade därför gympan ;)
Slumdog Millionere var det.
Den var faktiskt bra (Y)

Sen gick jag, Martina och Elin på mattestugan..
Vet seriöst inte hur jag ska klara denna kursen :(
Fattar helt enkelt INGENTING!
Kan nån hjälpa mig liksom?
Det är verkligen inget jag säger för att på något sätt få uppmärksamhet eller nåt.
Jag kan verkligen inte :(
Vill kunna!
Nån som vill ge privatlektioner eller whatever?!
Är i desperat behov av hjälp!

Sen åkte vi hem och jag har installerat nytt virusprogram på laptopen (Y)

Ska väl plugga sen..
Medicin och läsa i svenskaboken.
Gymma ska jag också.
Asså jag är 17 och känner mig utbränd.
Då är det fan allvarligt!


PALLAR JU INTE!!!!!!!!!

Måste relaxa så därför lyssnar jag på denna låten..
Eller jag lyssnar på den för att den påminner lite om Jack i dessa mörka stunder plus att den är bra.
La in hela videon bara för att den va så lojj xD

//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: elin

jag kan hjälpa dig, med det jag förstår ;) haha

2009-10-08 @ 17:20:43
URL: http://aiilon.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha tack elin <3

2009-10-09 @ 21:54:44
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0