Men aja..

Sitter och lyssnar på Debussy's Clair de lune.
Helt underbart fin!
Verkligen mjuk i öronen :)

Anywho!

Bävar inför morgondagen :S
Okej, visst. Jag kanske har tjatat om Jack och så men inte direkt så jag är kär i honom.
Inte direkt så jag skulle kunna få han även om jag ville xD
Men ni måste väl ändå hålla med om att en tjej vill se bra ut inför en kille hon tycker är snygg?
Och så är man lila i håret :@
FAAAAN!!!!!!
Blir så jävla lack!
Men aja, som sagt inte direkt så han ser mig.
Gör typ ingen så fattar inte precis varför jag överreagerar på detta.
Whatever.
Nu har jag iaf fått en tid hos min frissa så hon ska fixa mig.
Inte förrän om en månad men endå.

Plants vs Zombies måste jag få av Malin för det verkade ju askul ;D
Hahaha badringar :G
Så glöm inte USB:et flicka! ;)

Imorn är det skolbio också.
Slumdog millionere ska vi se.
Alla jag har pratat med som sett den tycker den är jättebra så det låter ju nice (Y)
Mattestuga blire imorn med :(
Men det är tyvärr nödvändigt.

Btw.. min penna är snart lika liten som en IKEA-penna :S ;)
Hehehe engelskan var kul idag fastän vi bara flummade ;)

Tänkte ju träna ikväll..
Men tränade igår. Pallade inte nu xD
Så ikväll blire idol och svenskaboken som förövrigt är den sämsta, tråkigaste, mest oförståeliga bok jag någonsin öppnat.
Så får se om jag faktiskt pallar den ;)

Pappa har ju tapetserat färdigt mitt rum nu.
Kanske glömmt skriva det innan men det är klart.
Blev jättefint!!! :D
Är stolt över dig pappa <3
Idag blev miitt golv utrivet också (Y)
Rummet är på MKT GOD VÄG :D :G

Ska äta clemisar ikväll med :G
Och ingen mer än jag får smaka!!!


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0