Röjj för fasiken :D

Jaha idag har man hållit sitt löfte från gårdagens inlägg och röjjt på övervåningen.
Har slängt en massa skit som man inte har någon användning av eller som man rent av inte fattar att man sparat från början.
Så nu på måndag ska som sagt mamma och pappa till IKEA och köpa allt till mitt rum så till nästa helg har jag flyttat in ;)
Asnice jue!!!

Hjälpte faktiskt till med maten idag, ovanligt nog.
Potatisgratäng och fläskfilé :G
Så nu luktar man gott av en massa vitlök (Y)
Aja, ändå ingen här som kan störa sig på det.

Jag läste ut Candide idag!
Så jävla skönt att ha den avklarad.
Nu har jag typ bara 10 läxor kvar..
*suck*


....SKOTTISH!!!!!!!!!!!!!!




//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0