Skolan är ju... filosofisk..

Tråk i skolan.
Tur man har Martina och Elin som underhållning ;)
Har just haft filosofi vilket är asdrygt men som ändå va ganska kul på grund av en fluga idag ^^
Nu ska vi snart äta och sen har vi omvårdnad. Efter det slutar vi eftersom vi inte har nån svenska idag och ingen mattestugan för min del heller :D
Allstå kan jag åka hem med halv 2 bussen! YEAH!!!
Haha!
Ska hem och äta igen kanske om jag är hungrig ( vilket jag brukar va :S )
Sen ska jag nog testa att videoblogga ( en ny grej tydligen )
Martina sa att hon kommer skratta åt den och det tror jag många kommer xD
Inklusive jag själv haha!
Men dom stora filosoferna säger ju att man ska bjuda på sig själv så jag tycker jag gör en god gärning ;)
Dom på filosofin fattar vad jag sluddrar om ;)

Ha det bra i skolan nu people..
Så kul man kan ha iaf ^^


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0