Honey, honey... (8)

Sitter och sjunger med i Amanda Seyfrieds version av ABBAs "Honey honey" från filmen Mama Mia.
Det blev en lång mening som jag inte vet hur jag ska formulera kortare så skitsamma ^^

Idag har jag typ haft två lektioner av tre :)
Först hade vi psykologi, men slapp den sista halvtimmen för cp-läraren skulle på röntgen.
Sen vart det religion. Vi pratade vidare om Hinduismen.
Gympan slapp jag ju för jag skulle till Josefin på Kungsmad och slinga håret.
Slipper ta med gympakläder imorn med för vi har teori ;D

Slingningen blev för övrigt mycket bra :)
Fast hon slingade mitt hår typ fyra gånger för blekningen ville väl inte ta på det hårdaste partiet.
Tog runt 3 och en halv timme ^^
Inte acceptabelt ute på en frisersalong men jag hade inte något emot att sitta där och prata med Josefin :)
Det var värt sina 400 kr som nu gjort mig fattigare än innan.
Men slingorna har ersatt den grådaskigt råttfärgade utväxten med gyllene blont hår :D
Så nu är jag fin igen hihi!

Imorn är det torsdag igen ja..
Tråkig dag, det där, om man går i OP08A.
Två timmars samhälle, lunch, idrott och sedan mer än 2 timmars etik & livsfrågor.
Fy fan.. önska dagen var slut redan nu och jag är fortfarande på onsdag som resten av Sveriges befolkning.
Fast alla dagar tar ju slut någon gång och när fredagen har gått är jag nere hos min Christoffer igen :) <3
Längtar ihjäl mig efter att inte ha sett pojken på två veckor!!!
Det lär bli ett minst sagt kärt återseende :) <3<3<3

Sen vill jag bara säga att det är respektlöst, omoget och jävligt elakt att frysa ut folk medvetet. Sitta och prata om fester när objudna människor sitter bredvid som går i samma klass.
Nä fy fan! Skäms på er i OP08A. Ni borde faktiskt verkligen skämmas. Det är ju fan pinsamt.
OP08A är inte vad den varit :/



//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Minken

haha Lisa du är för jävla underbar :D "fy skäms på er" haha gulligt men sorgligt :(

2010-04-19 @ 11:03:35
URL: http://minkypinky.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja asså dom är störda ibland :(

2010-04-20 @ 17:45:28
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0