Längtar till fredag :D <3

Hejsan!
Man hinner fan inte med bloggen när man går i skolan mer :S
Eller så är det väl en ursäkt för att man inte orkar sitta här och skriva.. ;)
Men nu tar jag mig några minuter innan jag ska sova så ni får lite inside-information på mitt liv!

Jag ska slinga mig hos Josefin på Kungsmad imorn :D
Så jag slipper gympan :D:D:D hahah så fet är jag :G

Sen på fredag kör jag min första körlektion på bilskolan :S
Lite nervös är man men det blir väl bara värre när man sitter i bilen ^^
Jag tar det som det kommer :) jag kan väl itne vara sämst i alla fall :)

På fredag ska jag och Martina ta bussen/tåget ner till Sölvesborg också :D <3
Jag får tydligen gå hem till Christoffer själv för han planerar något hemma hos sig.. vad kan det vara? Hmm..
Spännande :D <3<3<3
Jag har ju gjort/köpt en liten present till honom med bara för att jag kände för det :) <3
Han är värd det med nu efter allt slit :) <3
Älskar dig min ängel <3<3<3

Så jag längtar jättemycket till fredag nu! :D <3


Hare bra så länge :)


Christoffer <3 Lisa

//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0