Palla blogg nu då :O haha!

Imorn är det ytterligare en fredag :D
Fredagarna är det man längtar efter nu när man har kille som man bara kan träffa på helgerna ;) <3
Hur som helst så ska JAG köra till Hässleholm imorn ;)
Hämta Christoffer som åkt dit för han ska med till stugan i helgen :)
Martina åker med mig ner och jag släpper av henne där för hon ska till Martin :)

Jag har kört tre gånger på körskolan nu och jag tycker det är jättekul :D
Jag kör jättemycket hemma med så jag ska nog ta mitt körkort i juni iaf om det går :) hoppas!

Annars händer inte mycket i mitt liv och det är väl därför jag typ inte uppdaterar här mer xD
Vi får väl se om jag kommer in i nåt nytt stimm där jag skriver hela tiden :P
Men nu lär det väl vara uppehåll ett tag ^^

Ha det bäst verkligen för det har jag :D

Älskar dig mer än nånsin Christoffer <3 Du är mitt allt <3


Christoffer <3 Lisa



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0