MYCKET sen uppdatering men jag ska skärpa mig nu ;)

Nu känner jag att jag inte skrivit på en evighet!
Inte seriöst iaf.
Så nu har hela påsklovet gått och för er som fattar så är det "ingen kvar i OP08A nu" ;)
Hehe!

Mitt påsklov var det bästa ever!"
Det spenderades med världens bästa älskling :) <3
Vi firade Erika på lördagen innan påsklovet.
På söndagen åkte vi till Sölvesborg för Christoffer hade match på måndagen.
Matchen gick inte jättebra men han skadade iaf inte sig så jättemycket.
På tisdagen åkte vi upp till Göteborg för att shoppa lite :D
Det var jättemysigt :D Jag köpte två par leggings, en tröja och ett par trosor. (Trosorna köptes i blåvitt-shoppen ^^)
Sen åkte vi hem på kvällen igen :)
På onsdagen hade han träning på kvällen så sen på torsdagen åkte vi till stugan och var där med mamma och pappa.
På fredagen kom Carin och Stefan också och vi åt julmat ;)
Påskmat alltså men det är ju samma sak :)
Sen åkte jag och Christoffer till Sölvesborg igen på söndagen för han hade match på måndagen.
Men den blev ju inställd för det andra laget hade inte tillräckligt med spelare.
Så sen på måndagen åkte jag ju hem och igår (tisdags) började skolan igen.

Det var okej i skolan. Som vanligt typ :P kändes knappt att man hade varit ifrån varann för alla babblade på som vanligt om samma saker ^^

Igår bokade jag in 3 körlektioner på bilskolan också. Så den första kommer jag ha nästa fredag. Den 16/4 :S
Nervös är man ju :P och lär bli ännu mer när man väl är där :S Men det blir säkert bra :)

Jag hade mycket för mig igår för jag var hos tandläkaren också :P
Men han gjorde inget mer än att ta ut ett gummiband till för ett andra hål hade gått igen. Så nu har jag bara två gummiband.
Känns skönt när det går lite snabbt :D

Jag körde hem en bit från tandis också :)
Man kommer igång mer när man ska ha körlektioner för då känns det som att det börjar mer på allvar :)
KUL!!!

Idag har jag bara haft psykologi, lika tråkigt som vanligt.
Sen är ju religionsläraren sjuk så den lektionen ska jag egentligen ha nu men jag sitter här och skriver :P
Snart ska vi ha gympa. Tråkigt det med men den lektionen går förhoppningsvis fort.
När jag kommer hem ska jag gymma och sen när jag kommer hem från det ska jag ringa Christoffer :D <3
Sen ska jag väl in på datan igen och hitta på lite saker.
Förmodligen läser jag väl lite i svenska-häftet som vi fick inför det nationella provet vi ska ha om två veckor. Drygt!
Martina har varit sjuk idag med :( Skittråkigt utan henne! Bli frisk :D


Men nu ska jag hitta på nåt annat folks! :P
CYA!!!




//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Marty

Kommer imorn :D

2010-04-07 @ 15:40:17
Postat av: Lisa

YAYYYYY!!! :D

2010-04-07 @ 16:46:59
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0