Asså jag bara svamlar :P

Blev ingen träning för mig och Martina idag xD
Vi gick på stan och shoppade istället! :D
Fast vi förlorade minsann kalorier där med för det var jäkla varmt att byta om så mycket och dessutom var det inga lösa kläder vi provade ;)

Vi ska i alla fall träna imorn istället. Innan vi äter pizza.. lyckat? ^^
Sen ska vi kolla på idol och någon film med kanske :D

Vi ska jobba på projektarbetet imorn med :)

Vi är rejält sugna på att gå ut nästa helg så det blir nog så ;) hihi så kul!

Nu har jag kollar på tv med mamma och pappa :)
Det är trevligt och mysigt :)

Hur som helst ska jag åka med Martina imorn när hon kör ;) får skjuts hem! Moahhaha!
Nä hon tar bilen och jag får åka buss hem.. ^^

Asså jag vet seriöst inte vad jag sluddrar om nu så skitsamma.
Har inte mycket mer att säga :P

Träffade Elin och Malin på stan en kort stund ;) mina finfina flickor <3


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0