Bönder, träning, filmkväll och roadtrip!

Usch vad hemskt det är på bonde söker fru när ingen av tjejerna vill ha en av bönderna :(
Jag får så ont i hjärtat!
Det är som när man ser någon sitta ensam i matsalen.. :'(
Jag lovar att jag någon gång ska ta mina kompisar och sätta mig och dom vid ett bord där någon sitter själv :)
Kanske förgyller hans/hennes dag lite :)
Kanske skulle börja heja på folk i korridoren också..?
Eller.. kanske inte. Man vill ju inte bli tagen för att vara nåt jävla freak som tror att hon känner alla xD
Men något sånt borde man göra..
Som Aliki sa: Man borde ta hit MTV och låta dom göra det programmet "If you really knew me" på Teknikum.
Man skulle nog få många fler vänner i och med det.
Hmm.. någon som har nummret till MTV? ^^

Anyway! Jag och Martina ska träna imorn!
Fit for fight!
Fast för vad..? Jag vet inte xD Jo, om man ska ut någon gång (vilket vi ska) så är det ju bra att se snygg ut ^^
Men det är skönt att träna också. Särskilt när man är två :) annars kan det vara lite långtråkigt.

Hur som helst ska jag väl ta tag i mig själv och ta bort sminket.
Det är så skönt och sen kan man hoppa i säng precis när man vill :)
Super!

På fredag ska jag och Martina till pizzerian och äta upp våra kalorier igen (kanske bra att vi tränar då så går vi inte upp i vikt utan bara stannar kvar på den vikt vi är på..?) och sen ska vi hem till mig och kolla på idol :D
Blir nog någon film också innan Marty kör hem :)
Superfett med körkort!

Malin har sitt snart också och då blir det fan roadtrip! :D
För då har både jag, Martina, Elin och Malin körkort :) mohahaha!
Se upp för en svart liten peugeot med 4 tjejer i på vägen!

Nä nu kan jag inte komma på något mer meningslöst att skriva om så det får räcka för idag :P


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0