Grace i fredags och mycket annat!

Ja, eftersom en viss Marty tycker att jag bloggar för lite så tänkte jag sätta igång med det igen ^^
Kan erkänna att det inte blivit mycket på sista tiden. Vet ej varför och eftersom jag inte har någon bra anledning att sluta så får jag väl ta tummen ur röven och skriva på allt vad jag kan!

I fredags tog allas våran Malin Femzén KÖRKORT! Grattis Malin!!!
Hon är just nu i denns stund på väg till Thailand.. jag vill med sola. Haha!

Fredag kvällen spenderades med värdens bästa Martina och Elin :D
Vi förfestade hemma hos Martinas syster Lisa ( lisamengel.blogg.se ) och hennes kompisar. Det var mycket trevligt och jag hade jättekul! :D
Vid elva drog jag, Martina och Elin ner till Grace!
Festade hela natten lång!
Eller ja, till 2 i alla fall ^^
Sen vart det kvart över 2 bussen hem :)
Hela kvällen va amazingly awesome! :D

Igår var jag, mamma och pappa i stan hela dagen. Handlade sista-minuten-klappar och mat :)
Trevligt trevligt! Fixade också mitt spotify premium på Telia.
På hemvägen svingade vi oss förbi Marty (i våra lianer) och hämtade mina saker som jag lämnat där sen i fredags ;)

Idag har vi städat från klockan 9 på morgonen till 16.00 på eftermiddagen. Härligt..
Sen ska man upp halv 7 imorn och jag har typ inte sovit någonting dom här nätterna.
Asså jag har ju sovit men jag har inte sovit många timmar. Tur man slutar skolan på onsdag ;)

Detta blev inte nåt långt inlägg.. hmm.. kommer inte på nåt mer att skriva så ni får nöja er med detta ;)
Jag kanske skriver något imorn :)

Bye så länge!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Marty

Grace = <3

2010-12-19 @ 20:01:18
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja verkligen grace <3

2010-12-19 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0