Invisible shield!

Jag älskar redan min iPhone! :D
Jag har köpt ett invisible shield och ett bumper-skydd till den idag :)
Pappa och jag har satt på skyddet på framsidan så nu kan jag tyvärr inte använda mobilen förrän imorn på kvällen men what the heck, jag klarar mig imorn utan en mobil.
Ingen som skriver till mig ändå xD
Köpte ett rött bumper-skydd (för er som är intresserade) säkert jättemånga.. ^^

Martina visade mig lite knep idag och hon får nog visa mig lite till så jag lär mig fortare ;)
Är kul att sitta och utforska lite också men när man verkligen inte hittar det man vill åt är det bra att någon annan kan hjälpa en :)

Idag hade vi prov i vårdpedagogik. Det gick bra. G har jag i alla fall :)
Sen hade vi lindrande vård där jag bara dog på grund av B-klassen!
Eller ja, inte hela men dom vet vilka dom är. Läser ändå inte min blogg så spelar ingen roll.
Men jag är såå glad att jag går i A-klassen!
Klarar bara inte av vissa i B.
Men på nästa lindrande vård ska vi ha massage! :G såå skönt!
Efter lunchen sen hade vi inställd arbetsmiljö och säkerhet eftersom vi ska ha den på fredageftermiddagen denna veckan.
Så sjukvården började tidigare istället så vi kunde gå tidigare ;)

Efter plugget gick jag, Malin, Martina och Elin ner på stan.
Malin och Martina gick till en balklännings-affär och jag och Elin gick lite på stan för vi hade ärenden.
Så när jag köpt mina mobilsaker och Elin köpt en julklapp så gick vi till dom andra.
Elin provade en klänning och det var rätt xD
Så hon kanske ska köpa den :)
Vissa har tur, som Martina sa!
Jag har ju redan fixat min med kan man säga men dom andra två vet inte vad dom ska göra riktigt än :)
Det löser sig :)

Jag och Martina tog 14.25 bussen hem. Precis så vi hann med den :O
Sen gick vi och tränade och Martina tog 16.20 bussen hem till sig medan jag promenerade vidare hem till mig.

Pappa hjälpte mig på med framsideskyddet till mobilen så den ligger där och väntar nu på att ett dygn ska ha gått. Eller är det kanske jag som väntar.. ;)

Mamma är hos frissan nu så hon kommer hem lite senare ikväll.

Jag har jobbat lite på frakturarbetet både i skolan och här hemma idag :)
Ska vara klart på fredag och det är det enda jag behöver koncentrera mig på tills då.
För nu har vi inget mer i skolan = SKÖNT!!!
Fast detta arbetet är ju inte över än..

Imorn får vi tillbaka naturprovet.
Hoppas det gått bra!

Men nu ska jag jobba vidare tills mamma kommer hem.

Ciao!!


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0