Julafton 2010!!!

Jaha, det var den julaftonen det :) Jag är jättenöjd :) Först kom farmor, Erika och triton hit och drack glögg. Sedan kom karl efter en stund och till sist mormor. Vi drack lite glögg och pratade. Vid halv två tiden åt vi den efterlängtade julmaten :G Efter det var det Kalle anka och det följdes av fika. När alla äntligen (efter mina otåliga tjat om julklappar) fikat färdigt togs julklappssäckarna fram :D En stor svart sopsäck och några mindre kassar. Karl fick vara jultomte i år igen :) När alla klapparna var utdelade var alla nöjda och glada :) Det var jag i alla fall :D jag fick en massa fina saker jag ville ha! Sedan vid 6 tiden åkte karl för han skulle till Johanna (hans tjej) och hennes familj. Vid 7 var det karl-Bertil johnsons julafton :D han är så söt! Efter det åkte farmor, Erika och triton hem och en stund senare kom mormors färdtjänstbil så nu är det bara jag, mamma och pappa kvar :) Mysigt har det verkligen varit men nu är det ett helt år till nästa julafton :) Imorn hägrar utgång på oleo och på annandagen ska vi till grace! Men ha en god jul och ett gott nytt år allihopa!!! //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0