Lite då, lite nu

Jaha nu har jag varit seg på att skriva här igen men jag har ingen riktig inspiration känner jag..
Hmm..

Hur som helst tycker jag att det har gått bra i skolan dom senaste dagarna :) känns bra!
Jag och Martina har kommit igång lite mer på projektarbetet med :D känns ännu bättre!

Nu kollar jag på idol och för mig kvittar det vem som åker ut och vem som vinner nästa helg för jag har inte hejat på någon på hela denna särongen. Tycker ingen stått ut på det sättet jag gillar detta året. Men men.

Imorn ska jag plugga och sen ska vi till Sandsbro och fika med farmor :) hon fyller 87 på onsdag men vi firar henne nu imorn då :)
Sedan på söndag ska jag också plugga och sen skulle vi nog till mormor och äta lite julmacka och sånt mysigt på boendet :)
Härligt med alla dom söta gamla <3 love them!

Känner att det är mycket i skolan nu. Men jag klarar av det. Har prov nästa vecka i naturkunskap så det är man ju lite orolig över just för att det är svårt och inte alls min genre. Sedan har vi ett prov i vårdpedagogik och det hoppas jag på bättre :) men det är till tisdagen efter har jag för mig. Lättare ämne. Sedan har vi lite inlämningsuppgifter men det är inget jag inte klarat innan så det bli nog inga problem :)
Jag kämpar på!

Tänkte lägga in några bilder sedan studentfesten i tisdags :)
Är bara på mig, Martina och Elin hemma hos mig eftersom Martinas bilder från själva festen raderades :/
Men vi är snygga på dom här i alla fall eftersom vi är precis nyfixade ;)



Jag var 80-talsrocker!!!



Martina var punk-hippie, Elin var någon sorts blandning av 70- och 80-tal och jag var rocker ;)



Är vi inte underbart snygga?! :D
Synd bara att Malin inte kunde vara med :/ vi längtar tills du är med :D <3



//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: Ligia

Snygga ni är! var det tema på festen, eller ville ni bara klä er så?

2010-12-06 @ 21:18:53
URL: http://ligia.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack! :D haha det var tema ^^ 70 och 80tals!

vi ser itne ut som hippies och rockers vanligen ;)

2010-12-07 @ 06:04:14
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0