Lite uppdatering om helgen ;)

Eftersom min kära vän Martina Runbert har varit så duktig och Bloggat så får jag väl med sätta igång fastän jag är så lat ;) Kan berätta om helgen! I lördags var det dags för oss oleo-oskulder att inviga den stora nattklubben. Det var väldigt roligt! :D så kul har jag inte haft på länge :) Vi förfestade hos issa och det var mycket roligt :D sedan tog vi en taxi till oleo och fick gå före i kön för vi hade biljett ;) Väl där inne hade inte mycket folk kommit men slitsamma tyckte vi och dansade på! ;D Blev bjudna på tequila av en kille med... Var nog första och sista gången jag drack det ^^ fy fan! Inte en 6a igen iaf! Mycket trevlig kväll in i det sista måste jag ändå säga ;) Dagen efter (igår) var vi på grace. Dock inte lika mycket ös men ändå helt ok. Som Martina skrev på sin blogg: man kan ju inte ha roligt hela tiden ;) I fredags var det förresten studentfest! Vi förfestade hemma hos Elin och det var jättekul! :D själva festen va väl inte så jättekul men den va ok. Nu sitter jag här och kollar på tv. Va i stan tidigare idag och köpte mig en trippeltång :) så den får jag lära mig att använda nu ^^ Triton är här nu med. Han ska bo hör hela veckan för både Erika och Martin jobbar dag denna veckan :) Men nu har jag nog inget mer att skriva för stunden så hörs senare guys! //XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Marty

Det var studentfest i onsdags :)

2010-12-27 @ 21:59:59
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha juste xD bra koll man har på dagarna när det är jullov ^^

2010-12-27 @ 22:41:53
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0