Min lilla dag :)

Tjohej på er alla medmänniskor!

Idag har jag varit i skolan så klart och vi har haft tre olika ämnen.
Först hade vi sjukvård och jag fortsatte lite på mitt frakturarbete. Vet att jag jobbar bättre på sånt hemma så jag får väl ta tag i mig själv någon gång och göra det hemma..
Sen hade vi psykiatri där vi egentligen har par-arbete men jag, Martina, Malin och Elin satte oss i läsrummet i bibblan och pluggade lite natur istället.
Vi hade nämligen naturkunskapsprov idag och det gick förvånansvärt bra faktiskt!
Man ska väl inte säga för mycket än men det var väl typ 2 frågor jag inte var jättesäker på men jag har ju i alla fall G om inte mer :)
Hoppas på ett bra betyg eftersom jag fick alla rätt på löven som vi hade miniprov på i början av terminen. Kanske kan få ett bra betyg i natur?? Det hoppas man ju i alla ämnen.

Efter plugget gick jag ner på stan själv. Sprang in en snabbis på Kicks och köpte min ansiktskräm som håller på att ta slut hemma. Så nu är jag redo igen att få ett återfuktat ansikte.
Sen gick jag upp till farmor för hon fyller hela 87 år idag!!!!
Grattis min söta lilla farmor! :D <3
Älskar även min söta lilla mormor med :) <3
Men hon fyller inte förrän i februari.

Jag gjorde ett ärende åt farmor och sedan kom jag tillbaka.
Några timmar senare kom en väninna till farmor och senare kom pappa följt av mamma.
Så vi fikade lite och satt och pratade :) mys!
Var hos farmor från halv 2 till 6 typ ^^ länge! Men det va trevligt :)

Nu sitter jag här. Martina övergav mig på msn för hon skulle duscha.. äckel.
Haha nej jag skojar ;) hon duschar ju bort skiten :D haha!
Hur som helst lovade hon att komma tillbaka, min Marty!

Hon tycker nog att det är kul att jag bloggat ett långt inlägg med för jag bloggade inget igår :S men det gjorde inte hon heller ;)

Kan ju göra lite reklam för henne: www.shaggadelic.blogg.se
Check it out!

Känns skönt nu när det provet är över!
Ska bara ta det lugnt ikväll och inte plugga på nånting alls!
Kan bli så att man läser i engelska-romanen men det ser inte jag som plugg :)

Nästa vecka sen har vi ett prov i vårdpedagogik och två inlämningar.
Det ska nog gå bra :)

På måndag är det luciadagen och Malins födelsedag!!! :D
Vi ska tydligen se luciatåg klockan 8 på morgonen i skolan. Stod det på kärnhuset iaf :)
Trevligt!
Plus att då är alla vi vänner 18 år! :D YAY!!! ROADTRIP I VÅR!

Idag är det exakt 2 veckor tills vi slutar och på fredag är det exakt 2 veckor till julafton! :D

Men nu tror jag inte att jag har något att säga mer :)
Cya later!


//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Marty

Älskar långa inlägg!!! :D

2010-12-08 @ 19:49:46
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi jag med! :D så gör ett!!!

2010-12-08 @ 19:56:50
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Ida

Är sjukvård roligt? :)

2010-12-08 @ 20:39:14
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2010-12-08 @ 20:46:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja sjukvård är kul men det är ganska krävande när det gäller arbeten :) kursen ligger på 200 poäng och det läser vi endast på ett år men det funkar :) jag tycker ju det är kul för att jag är intresserad :D

jodå allt är fin fint ;)

2010-12-08 @ 21:03:34
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0