Mobilbloggar

Nu tänkte jag testa att mobilblogga efter att Martina varit så snäll och visat mig hur ;) Idag har vi varit i skolan och varit flitigare än nångonsin! Vi har jobbat flera timmar med projektarbetet. På rasterna och efter skolan. Det går verkligen bra nu :) Vi fick tillbaka vårdpedagogikprovet och jag va 3 poäng från MVG så det va ju bra. Fast det kunde ju varit kul att få ett MVG på ett prov nån gång och inte bara varit nära hela tiden. Fast jag ska ju inte klaga på mina betyg så.. På lindra de vård har vi taktil massage :D så skönt! Marty är duktig :) Efter det var det lunch och sedan hade vi sjukvård fast Lisbeth berättade yla lektionen om hur det var när hon utbildade sig till sjuksköterska och lite sånt "kul att veta" :) När jag kom hem satte jag mig med engelskaboken = Lisa är duktig! ;) Jag har nu läst till sida 100 någonting bara på en kväll från sida 60 någonting :) Nån gång läser jag väl ut den. Fast det måste vara till efter jullovet så man får väl lägga på ett kol. Men nu kollar jag på tv med mamma och pappa så skriver mer nån annan dag. (imorn är det studentfest = Yeah!!!!) //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0