Nästsista dagen år 2010!

Fick ett kort från Malin idag, från Thailand :D kul att höra från henne!

Martina och jag har för övrigt varit på gymmet idag :) vi är duktiga!
Och OP är INTE en slapp linje! Fjantar!
Haha ;)

Skriver från datan nu. Orkade för en gångs skull faktiskt logga in här ^^
Kollar på Van Helsing nu. Den är bra :)

Kollade på Victoria's secret fashion show innan! GE MIG DERAS KROPPAR!
Alltså, kan man bli snyggare? Hade jag sett ut så hade jag nog varit tillräckligt tänd på mig själv för att aldrig behöva en partner mer i livet ^^ Haha!

Imorn är det nyårsafton!
Sista dagen på detta året.
Det har varit ett bra år :) mycket erfarenheter och skratt med många härliga människor :)
Hoppas på ett bra 2011 också!
Kommer nog bli awesome med studenten och mycket annat som hägrar :D

Martina fick sin häst idag!
Eller ja, det är ju inte hennes så men hon har den på foder :) Don Contino heter han och jag måste få träffa han nån gång :) Haha låter som hon dejtar han xD
Kanske hon gör.. ;) haha nej usch!

Hur som helst är det ju nyårsafton imorn och då kommer Martina hit :)
Vi har ett lugnt nyår bara vi två med god mat och efterrätt :G
Bara filmer och skitsnack hela natten lång :)
Kommer bli awesome!

Sen när Malin kommer hem måste vi gå ut alla fyra!
Kanske till och med att vi hinner innan Malin kommer hem..?
Nu har vi alla körkort med så då kan vi ta min lilla bil och ha en roadtrip till ullared eller nåt annat kul ställe bara vi fyra :D kommer bli så kul!

Nu vet jag inte om jag har något mer att skriva för tillfället.. kommer jag på nåt är det ju bara att göra ett nytt inlägg ;)


CYA!!!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0